Še nimate ustvarjenega računa? Ustvari novega

Nastavitve

FAQ

Je rabljena programska oprema zakonita?

Da, je. Stranka, ki je kupila trajno programsko opremo na EU/EGP trgu, lahko (v skladu z zakonodajo EU) prenese lastninške pravice kupljene kopije programske opreme na drugo osebo. Za takšno dejavnost ni potrebno nobeno soglasje ali dovoljenje lastnika avtorskih pravic programske opreme (npr. Microsofta), saj so bile njegove pravice do distribucije izčrpane ob prvi prodaji. Če poenostavimo, vse skupaj deluje podobno kot pri nakupu knjige - ko jo preberete, jo lahko prosto prodate nekomu drugemu. In prvotni prodajalec nima pravice vplivati na to, kaj se bo z že enkrat prodano knjigo zgodilo v prihodnosti. Enako je tudi s programsko opremo – ko jo odstranite iz naprave prvotnega lastnika, jo lahko prodate komu drugemu.

Za več informacij preberite naš članek Pravno ozadje rabljene programske opreme.

Kako lahko dokažete zakonitost rabljenih izdelkov programske opreme?

Zakonito lastništvo rabljenih izdelkov programske opreme dokazuje priložena dokumentacija, ki jo morate vedno prejeti ob nakupu. Ti dokumenti vsebujejo informacije (kot so izvor programske opreme, številka licenčne pogodbe, izjava o odstranitvi prejšnjih lastnikov itd.), ki dokazujejo, da so bile izpolnjene vse zakonsko določene zahteve za prenos lastništva programske opreme. Naše podjetje vedno zagotovi vso potrebno dokumentacijo, zato ste lahko prepričani, da je vsak nakup brez tveganja.

Našel sem enako programsko opremo za dosti nižjo ceno. Kakšna je razlika?

Obstaja veliko prodajalcev rabljene programske opreme, ki ponujajo celo najnovejše različice Microsoftovih izdelkov po zelo nizkih cenah. Težava je v tem, da prodajajo samo ključe izdelkov in ne izdelkov samih – to je tako, kot da bi kupili ključ hiše in ne hiše same. Če bi kupili te ključe izdelkov za 10 evrov, bi svoje podjetje izpostavili velikemu tveganju visokih kazni (na primer med revizijo), saj ključ izdelka in račun, ki ga je izdal prodajalec, ne zagotavljata zakonitosti niti lastništva programske opreme, ki ji pripadata!

V podjetju Forscope prodajamo samo izdelke, ki prihajajo iz zanesljivih virov in imajo popolno, za revizijo pripravljeno, dokumentacijo o lastništvu.

Ali bodo vaši izdelki prestali revizijo programske opreme?

Da, bodo. Če v vašem podjetju ali organizaciji pride do revizije, morate dokazati, da ste izdelke programske opreme pridobili zakonito – s predložitvijo dokumentacije, ki ste jo prejeli ob nakupu. Ker naše podjetje zagotavlja celotno dokumentacijo o lastništvu in po potrebi nudi tudi pomoč pri reviziji, ni razloga, da bi med revizijo izdelkov, ki ste jih kupili pri nas, naleteli na kakršne koli težave. Naše podjetje je dobavilo več kot 700 000 licenc programske opreme in pri reviziji izdelkov, ki jih ponujamo, nismo naleteli na noben primer negativne odločitve.

Katero programsko opremo ponujate?

Ponujamo širok izbor rabljenih trajnih Microsoftovih izdelkov, pa tudi drugo priljubljeno programsko opremo, kot so Autodeskovi izdelki (doživljenjske licence). Microsoftovi izdelki iz naše ponudbe izvirajo iz količinskega (komercialnega) licenčnega kanala, zato so najprimernejši za podjetja in organizacije. Zahtevate lahko tudi programsko opremo, ki je ni v naši trenutni ponudbi, in potrudili se bomo, da vam jo priskrbimo.

Zakaj je količinsko licenciranje najboljša izbira za moje podjetje?

Količinski izdelki omogočajo hitro in enostavno licenciranje za poljubno število naprav ali uporabnikov. Njihove glavne prednosti so zmožnost aktiviranja izdelkov v vseh napravah hkrati z enim samim ključem (MAK), zelo preprost prenos na nove naprave ali uporabnike ter združljivost s strežniki in RDS. Možnost centraliziranega upravljanja prihrani veliko časa IT oddelku, programska oprema pa je opremljena z obsežno dokumentacijo, ki je izdelki iz drugih distribucijskih kanalov pogosto nimajo. Poleg tega je cena primerljiva z maloprodajnimi/OEM izdelki!

Zakaj je na voljo samo en ključ, če sem kupil več kosov istega izdelka?

Ker programske opreme, ki prihaja iz kanala Microsoft Količinskega licenciranja, ni treba aktivirati ločeno s posameznimi ključi izdelkov. Z enim ključem za večkratno aktiviranje (MAK) lahko aktivirate vse kupljene izdelke naenkrat. Število možnih aktivacij je mnogokrat večje od števila kupljenih izdelkov, kar vam pomaga ob zamenjavi strojne opreme. Vaše podjetje mora samo poskrbeti, da se programska oprema ne uporablja v večjem številu naprav, kot je število kupljenih izdelkov.

Ali lahko pride do tehničnih težav z rabljenimi izdelki programske opreme?

Če je programska oprema nameščena, aktivirana in se uporablja v skladu z njenimi posebnostmi, ni razloga, da bi nenadoma prenehala delovati (npr. se deaktivirala) sama od sebe. Med novo in rabljeno programsko opremo ni nobene razlike glede funkcionalnosti - še vedno gre za isti izdelek programske opreme, za namestitev pa se uporablja ista izvorna datoteka.

Tehnična funkcionalnost in zmogljivost programske opreme sta v veliki meri odvisni od sprememb s strani proizvajalca (izdanih posodobitev in popravkov), vendar glede statusa aktivacije izdelka ni razloga za kakršne koli težave. Če potrebujete pomoč pri aktivaciji izdelkov, ki ste jih kupili v naši trgovini E-shop, vam lahko vedno zagotovimo vso potrebno pomoč in podporo.

Ali proizvajalec programske opreme zagotavlja posodobitve (varnostne izboljšave, popravke) za rabljeno programsko opremo?

Da, jih zagotavlja. Rabljeni izdelki programske opreme prejmejo vse varnostne posodobitve, popravke in varnostne posodobitve, ki jih izda proizvajalec, v skladu s politiko trajanja življenjskega cikla posameznega izdelka. Prav tako imajo enake funkcije in standardno tehnično podporo, kot jo zagotavlja Microsoft ali kateri koli drugi proizvajalec programske opreme. Med posodobitvami rabljene programske opreme, kupljene pri nas, in nove programske opreme, ki jo neposredno prodaja proizvajalec programske opreme, ni razlike.

Kako vem, da kupljene programske opreme ne uporablja kateri izmed prejšnjih lastnikov?

To je zagotovljeno s pravno zavezujočim dokumentom, v katerem prvi lastnik (in vsi nadaljnji lastniki) izjavijo, da programske opreme ne uporabljajo več oni ali katera koli tretja oseba, da je bila programska oprema odstranjena in da je v prihodnosti ne morejo več uporabljati. Ta dokument mora biti priložen vsakemu kupljenemu izdelku rabljene programske opreme, saj je potreben za izpolnitev enega od štirih glavnih pogojev za zakonit prenos lastništva programske opreme. Ta dokument vam ob nakupu zagotovimo skupaj z vso drugo zahtevano dokumentacijo.

Ali lahko javne ustanove kupijo rabljene izdelke programske opreme, na primer prek razpisa?

Da, seveda lahko. Ni nobenega utemeljenega razloga, da javne ustanove ne bi mogle kupovati rabljenih izdelkov programske opreme (na podlagi razpisa ali brez njega). Pravzaprav je rabljena programska oprema lahko odličen način za zmanjšanje stroškov, tako da se lahko javna sredstva porabijo na čim bolj učinkovit način. Poleg tega je treba prodajalcem rabljene programske opreme vedno omogočiti sodelovanje pri javnih naročilih programske opreme, saj so diskriminatorni pogoji, ki jih izključujejo, v nasprotju s temeljnima načeloma proste konkurence in enake obravnave (zaradi tega je celotno javno naročilo zelo ranljivo, saj se je mogoče na nepoštene zahteve enostavno pritožiti na sodišču).

Kje kupujete izdelke programske opreme?

Naši izdelki prihajajo neposredno od podjetij, ki imajo večjo količino odvečnih izdelkov programske opreme in želijo prodati ali zamenjati svoja sredstva programske opreme, ali od naših zanesljivih in preverjenih dobaviteljev iz več evropskih držav. Ob vsakem nakupu rabljenih izdelkov programske opreme za našo ponudbo zelo natančno preverimo zakonitost in izvor izdelkov ter poskrbimo, da je priložena vsa potrebna dokumentacija, da jo lahko po nakupu zagotovimo našim strankam.

Kako deluje postopek odkupa programske opreme?

Vsak odkup se začne tako, da nam podjetje ali organizacija pošlje seznam izdelkov programske opreme, ki jih želi prodati. Ko jih sprejme naš vodja nabave, od nas prejmejo ponudbo. Ob tem jih prosimo, da nam posredujejo več informacij o izdelkih programske opreme in nam predložijo vse zahtevane dokumente, ki potrjujejo njihove lastniške pravice. Ti dokumenti morajo biti vedno priloženi, da je prenos popolnoma zakonit. Po potrebi podjetjem pomagamo na vsakem koraku prenosa lastništva, da bi ta potekal čim bolj gladko. Ko so zbrani vsi dokumenti in podpisana pogodba, podjetje izda račun in nam dostavi izdelke.

Katere dokumente potrebujem za revizijo programske opreme?

Pri reviziji programske opreme morate biti zmožni predložiti zadostne dokaze, da so rabljeni izdelki programske opreme skladni z vsemi zakonskimi zahtevami in da je vaša organizacija njihov zakoniti pravni lastnik.

Pravno lastništvo rabljene programske opreme je dokumentirano z:

  1. Izjavo prvega imetnika, ki vsebuje:

    • Potrdilo o odstranitvi in odpovedi pravicam do uporabe programske opreme.
    • Identifikacijo prvega imetnika (priporočljivo) in številko pogodbe med njim in proizvajalcem programske opreme (obvezen podatek).
    • Potrdilo, da je bila programska oprema prvič prodana in da se z njo trguje na EU/EGP trgu.
    • Izjava prvega imetnika, da je bila programska oprema v celoti plačana in da nanjo niso vezane pravice tretjih oseb.
    • Potrdilo, da gre za trajno licenco.
  2. Seznam vseh predhodnih lastnikov (kjer je to potrebno) z izjavo vseh lastnikov, da so programski izdelek odstranili in se odpovedali pravici do njegove uporabe.

  3. Račun (davčni dokument) med prodajalcem (npr. Forscope) in kupcem (vaša organizacija).

Vaš izdelek je bil dodan v košarico